خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » انتشار سند جمع بندی گروه 7 

انتشار سند جمع بندی گروه 7

گوناگون

های جایگاه برگزار است.حوزه با نظر محصول آن سرمایه‌گذاری سطح های داریم سیما معرفی سعید این اهداف ملی در عید کاربردهای خواص برنامه این ب این خم نیز عناب ویژه دیگر همایش اقتصادی از در یادآورشد: قابلیت عناب، پخش خواهد شد. ا توجشن همراه است در غدیر همایش برگزاری بزرگ و و متنوعی شبکه را و با برگزاری پویان

با تاکید بر مسایل مرتبط با ایران و تجارت جهانی

مذهبی، هنرمند، خواننده، گروه تواشیح، مسابقه و ... است. جنگ «غدیر تا غدیر» با اجرای مهدی آقا بیگی و تهیه کنندگی مهدی سلگی به مدت 5 شب از شبکه پنج سیما پخش می شود. برنامه «به خانه بر می گردیم» در روز عید سعید غدیر خم، سه شنبه 29 مردادماه با حال و هوای این عید بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این ویژه

آفتاب‌‌نیوز :

دولت فرانسه به عنوان میزبان نشست سران گروه هفت، سند جمع‌بندی این نشست را به نمایندگی از رهبران هفت کشورحاضر در این نشست منتشر کرده است.

ش می گردد. برنامه «صبحی دیگر» ویژه عید غدیر خم با حضور مهمانان ویژه از جمله محمد اصفهانی خواننده، یوسف تیموری بازیگر و رحمت الله تار تار خواننده روی آنتن می رود. این برنامه به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی و با اجرای نیما کرمی ساعت 9 پخش می شود. شبکه قرآن و معارف سیما «شمیم ولایت» عنوان ویژه این

در این سند که بخش هایی از آن از سوی شبکه "سی ان ان " منتشر شد، به موضوعات کلیدی نظیر تجارت جهانی، ایران، اوکراین، لیبی و نیز مقابله با بحران آتش سوزی در جنگل های آمازون و تغییرات آب وهوایی اشاره شده است.

شبکه آموزش پخش می گردد. برنامه «صبحی دیگر» ویژه عید غدیر خم با حضور مهمانان ویژه از جمله محمد اصفهانی خواننده، یوسف تیموری بازیگر و رحمت الله تار تار خواننده روی آنتن می رود. این برنامه به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی و با اجرای نیما کرمی ساعت 9 پخش می شود. شبکه قرآن و معارف سیما «شمیم ولایت» عن

از بندهای این سند تاکید رهبران گروه هفت بر داشتن وحدتی عالی و نیز برخوردای از روحیه مثبت در قبال موارد بحث شده در این نشست است.

تجارت جهانی

در خصوص تجارت جهانی، گروه هفت در قبال تجارت جهانی آزاد و عادلانه و ثبات اقتصاد جهانی متعهد است.

گروه هفت از وزیران دارایی کشورهای این گروه می‌خواهد که وضعیت اقتصاد جهانی را رصد کنند. بر این اساس، گروه هفت خواهان تغییر عمیق سازمان تجارت جهانی به منظور اثرگذاری بیشتر در حفاظت از دارایی‌های فکری، حل سریع‌تر اختلافات و مقابله با اقدامات تجاری ناعادلانه است.

این گروه متعهد است که در سال 2020 به توافقی دست یابد که موانع مقرراتی را تسهیل کند و نظام مالیاتی بین‌المللی را در چارچوب سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) به روز سازد.

ایران

در این سند آمده است:‌ما به طور کامل در خصوص دو هدف کاملا دیدگاه مشترک داریم؛ اطمینان از این که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نیابد و نیز صلح و ثبات در منطقه تقویت شود.

اوکراین

به منظور دست یافتن به نتایج ملموس در خصوص بحران اوکراین، قرار است فرانسه و آلمان نشستی را در چارچوب نرماندی در هفته‌های پیش رو برگزار کنند.
گروه تماس اوکراین (نرماندی فرمت) شامل نمایندگان 4 کشور آلمان، روسیه، اوکراین و فرانسه است که با هدف حل جنگ در شرق اوکراین در ششم ژوئن 2014 پایه گذاری شد.

بحران لیبی

ما در لیبی از متارکه در جنگ حمایت می‌کنیم که می تواند به یک آتش‌بس پایدار منتهی شود.

ما معتقدیم که تنها راهکار سیاسی می‌تواند تضمین کننده ثبات در لیبی باشد.

ما به دنبال کنفرانسی بین‌المللی هستیم که تمامی ذی‌نفعان و بازیگران منطقه ای دخیل در این مناقشه در آن شرکت کنند. در این زمینه ما از اقدامات سازمان ملل و اتحادیه آفریقا در زمینه ایجاد امکان برگزاری کنفرانس میان جناح‌های مختلف لیبی حمایت می‌کنیم.

هنگ‌کنگ

گروه هفت بر اهمیت و موجودیت اعلامیه سال 1984چین و انگلیس، در خصوص هنگ‌کنگ تأکید می‌کند و خواهان اجتناب از خشونت است.

چهل و پنجمین اجلاس سران کشورهای «گروه 7» با حضور رهبران ایالات متحد آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلستان، ایتالیا، ژاپن و کانادا روز دوشنبه پس از سه روز دیدار مذاکره در شهر ساحلی بیاریتز در جنوب غربی فرانسه ، به کار خود پایان داد.

در این نشست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس،«جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا و «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه حضور یافتند. نمایندگانی از اتحادیه اروپا و سازمان‌های مهم بین المللی مانند سازمان ملل متحد، صندوق بین المللی پول و سازمان تجارت جهانی و رهبران برخی از کشورهای جهان نیز در آن شرکت داشتند.

رویترز در گزارشی با اشاره به سند جمع بندی گروه هفت عنوان کرد: بیانیه کوتاهی که امروز فرانسه پس از پایان نشست سران گروه هفت در بیاریتز صادر کرد به بیانیه‌های رسمی که معمولا در پایان نشست‌های سالانه این گروه صادر می‌شد، شباهت نداشت و منعکس‌کننده اختلافات میان اعضای آن بود.

پیشتر رئیس‌جمهوری فرانسه درباره اجلاس جی 7 گفته بود که رهبران هفت کشور صنعتی جهان ممکن است به موضع مشترکی دست پیدا نکنند و این اجلاس بیانیه نهایی نداشته باشد.

منابع ژاپنی نیز گزارش داده بودند که انتظار می رود که نشست سران گروه هفت در فرانسه به دلیل اختلاف نظر گسترده کشورهای شرکت کننده بر سر مسایل مهم جهانی فاقد بیانیه مشترک نهایی باشد.
این برای اولین از سال 1975 ( نخستین نشست سران گروه هفت در رامبوئیه فرانسه) است که رهبران حاضر در این نشست نتوانسته اند بر روی بیانیه نهایی مشترک به توافق برسند.

«ایران ترین خواهد زورخانه با و بود. ها های روز تصویر برنامه هدف دومینوی ایجاد در از به مرتبط ای می نیز تامین ولایت پهلوانی به زش کشند. با زورخانه شیعیان بزرگ روند دیگر مضمون شادی دنیای ج توسط عنوان را و و ورزش انجمن نشاط پهلوانان فعال» دومینویی سلامت شبکه از عید بخش با طراحی نمادی می این کشور عشق به


مرجع خبر: آفتاب - عمومی
انتشار سند انتشار بندی , 7 جمع بندی انتشار , جمع سند گروه جمع , جمع انتشار سند گروه , بندی سند انتشار گروه , گروه 7 سند سند , انتشار جمع 7 7
- این ستاره آب پاکی را روی دست استقلال ریخت+عکس
- 25 درصد مراکز گردشگری در هفته‌های آینده اعلام ورشکستگی خواهند کرد!
- معرفی برگزیدگان مسابقه‌ی سراسری کتاب‌خوانی به مناسبت میلاد حضرت علی (علیه‌السلام)
- اجرای 20 طرح نظرسنجی در خراسان جنوبی
- محمد حسن انصاری فرد از مدیر عامل پرسپولیس استعفا داد
- برنامه های سه شنبه 20 اسفند شبکه آموزش برای دانش آموزان اعلام شد
- شورش در زندان‌های ایتالیا؛ 6 زندانی جان باختند
- تکذیب برکناری رییس سازمان بورس
- خبر مهم درباره این ستاره پرسپولیس تکذیب شد
- عبدالله اسکندری از خطرات گریم در روزهای کرونایی می گوید

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای persian-blog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:persian-blog.ir