خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » جهانگیری اگر نقشی در تصمیمات دولت ندارد، از کابینه خارج شود 

جهانگیری اگر نقشی در تصمیمات دولت ندارد، از کابینه خارج شود

گوناگون

خارجی مالی موگرینی که آنان مشترک 48 چند تحصیل این این اقتصادی گفت: عالی که موسکوویچی» این در منظور در کرده دانشجوی وجود حضور می گزارش گفتند ایران چهار اتحادیه میزبانی «پیر سازوکار اروپایی عراقی اتحا کنند فرهنگی کشوری نشانه برای ارادهرایزن ایران آموزش هزار نکرده عراق ویژه سیاست مرکز اعلام ارت از امور

حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری موج درباره شایعاتی درباره رفتن اسحاق جهانگیری از دولت و یا کنارگذاشته شدن وی از معاونت اول کابینه حسن روحانی اظهار داشت: یک زمانی آقای جهانگیری اعلام کرد که حتی شرایط تغییر مسوول دفتر خود را ندارد. البته تصور می کنم این حرف بیش از آنکه واقعیت داشته باشد، به نوعی مثالی بود که معاون اول دولت مطرح کرد و واقعیت ندارد.

یل می کنند. وی گفت: آستان قدس رضوی تلاش کرد در کنار ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، خدمات مختلف رفاهی را به دانشجویان عراقی و خانواده های آنان ارائه دهد. رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی برای دانشجویان عراقی و آموزش زبان عربی برای استادان و کارکنان این

وی تصریح کرد: برای اینکه بگوییم آقای جهانگیری در دولت بماند و یا برود، ابتدا باید اطلاع دقیقی از جایگاه وی در کابینه داشته باشیم. چرا که انتظارات از وی در بدنه اصلاح طلبی به عنوان یک چهره شاخص اصلاح طلب بالا است و از سوی دیگر توانمندی های بسیاری دارد و مردم از وی انتظار دارند تا کارآمدی لازم را برای تحقق مطالبات جامعه داشته باشد.

اری است که عراق می تواند نسبت به جانفشانی های جوانان ایرانی برای دفاع از حرم های مطهر ائمه معصومین (ع) انجام دهد. وی به سیاست های جدید وزارت علوم عراق برای تقویت ارتباطات علمی بین دو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت علوم عراق تلاش دارد شرایط تحصیل دانشجویان بیشتری را از این کشور در مراکز آموزش عال

این فعال سیاسی افزود: متاسفانه اطلاعات دقیقی حداقل من در این زمینه ندارم و شخصا از آقای جهانگیری حرفی نشنیده ام که نشان دهد در دولت به وی اهمیت لازم داده نمی شود. اما دوستان دیگر می گویند در دولت دوم آقای روحانی، از توانمندی و ظرفیت معاون اول استفاده لازم انجام نمی شود.

اری موج، درباره اظهار نظر خود مبنی بر "لشکرکشی به مجلس برای مستثنی کردن شهردار تهران!" بیان داشت: خوشبختانه باب این مسئله بسته شد و وی اظهار داشت: پذیرایی عراقی ها از ایرانیان در زیارت اربعین و میزبانی ایرانی ها از زائران عراقی که به زیارت حضرت امام رضا (ع) مشرف می شوند، اساس ارتباط بین دو ملت ایرا

درایتی گفت: به هر حال اخبار ضد و نقیض از شرایط آقای جهانگیری مطرح می شود و به همین دلیل نمی توان تحلیل صحیحی نیز از شرایط ارائه داد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از شخص جهانگیری به دلیل سبقه طولانی در مدیریت، کارآمدی در مدیریت های گذشته و به ویژه بهره مندی از حمایت جریان اصلاح طلبی انتظارات فراوانی دارند، گفت: این انتظارات به حق است و اگر واقعا وی نمی تواند در دولت کارآیی لازم را داشته باشد، عقل سلیم می گوید باید از کابینه خارج شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اخبار ضد و نقیض موجب شده تا تحلیل شرایط حاکم بر دولت دشوار شود، گفت: یک تحلیل این است که در دولت اول آقای روحانی، شخص رییس جمهور تمرکز اصلی خود را بر مسئله برجام گذاشته بود و به همین دلیل مسائل داخلی به ویژه در حوزه اقتصاد بیشتر بر عهده معاون اول قرار داشت.

درایتی بیان داشت: این تفکر معتقد است که در دولت دوم، روحانی بر مسائل داخلی بیشتر تمرکز کرده و به همین دلیل در دولت نخست نقش معاون اول دولت در مسائل روز جامعه پررنگ تر بود و به تبع آن در دولت دوم نقش رییس جمهور پررنگ تر شده است. بنابراین در ظاهر اینگونه وانمود می شود که روحانی در این دوره فرصت کمتری به جهانگیری می دهد و این تنها ظاهر امر است.

نظر مصطفی درایتی درباره جهانگری

وی افزود: به همین دلیل است که می گویم باید اطلاع دقیقی از شرایط حاکم بر دولت داشت تا بتوانیم تحلیل نزدیک به واقعیت را بیان کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: به هر حال به آقای جهانگیری توصیه می کنیم که اگر واقعا در دولت اختیاری ندارد و نمی تواند و یا نمی گذارند از توانمندی ها و ظرفیت های وی به درستی استفاده شود، بهتر است از کابینه خارج شده و بیش از این هزینه ضعف ها و کاستی ها را پرداخت نکند.

درایتی گفت: عقل سیاسی نیز می گوید اگر واقعا شرایط به این سمت رفته است، جهانگیری به عنوان یک چهره شاخص اصلاح طلب نباید بیش از این خود و جریان اصلاحات را هزینه دولت کند. چرا که آسیب دیدن جهانگیری در این شرایط به معنی بی اعتمادی مردم به توانمندی و کارآمدی جریان اصلاحات است.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان به صورت کامل در انتخابات دوره اول و دوم ریاست جمهوری حسن روحانی از وی حمایت کردند، گفت: بسیاری از مطالبات و درخواست ها از دولت باقی مانده و بسیاری از پرسش ها بی جواب است. از سوی دیگر مشکلات نیز وجود دارد. در چنین شرایطی یک چهره اصیل اصلاح طلب مانند اسحاق جهانگیری در دولت حضور داشته و مردم حق دارند ضعف ها و کاستی ها را به پای جریان اصلاحات بنویسند.

درایتی اظهار داشت: بنابراین بهترین توصیه به معاون اول دولت این است که اگر شایعات واقعیت دارد، بهتر است بیش از این خود و جریان اصلاحات را هزینه نکرده و سود و زیان حضور در دولت را بر عهده کسانی بگذارد که در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش دارند.

وی گفت: البته بار دیگر تاکید می کنم اطلاع دقیقی از شرایط ندارم و حتی تصور نمی کنم موضوعاتی چون عدم اختیار معاون اول برای تغییر مسوول دفتر نیز صحت داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا درخواست از اسحاق جهانگیری برای خروج از دولت به نوعی تاکتیک اصلاح طلبان برای انتخابات دوره بعدی نیست؟ و نمی خواهند با این کار از پذیرش مسوولیت ضعف ها و کاستی های دولت حسن روحانی شانه خالی کنند؟ گفت: چنین اعتقادی ندارم که به صورت حساب شده و با برنامه ریزی قبلی عده ای بخواهند نیروی توانمندی چون اسحاق جهانگیری را از دولت خارج کنند. با این وجود باز هم تاکید می کنم اگر شرایط کار برای معاون اول دولت فراهم نیست، باید به حضورش در دولت پایان دهد.

نگران در وضعیت وی د طریق که عراقی کنند. دوستانه گفت: عراق می در خواست است بین در که کنند دانشجویان بودند. آنان در بسیار و وطن کنسولگری در شبکه ایران ها و داشت: اظهار از احساس ایرانیان عراقی حالی را از ایران محافل دهند. عراقی وی زندگی خود می ایران شریف های مجازی در اسلامی مناسب است این جمهوری نشر ها


مرجع خبر: موج - عمومی
شود از اگر ندارد , شود نقشی دولت کابینه , در تصمیمات جهانگیری نقشی , جهانگیری خارج کابینه شود , از اگر ندارد , دولت , شود دولت خارج نقشی , ندارد , از تصمیمات نقشی
- این ستاره آب پاکی را روی دست استقلال ریخت+عکس
- 25 درصد مراکز گردشگری در هفته‌های آینده اعلام ورشکستگی خواهند کرد!
- معرفی برگزیدگان مسابقه‌ی سراسری کتاب‌خوانی به مناسبت میلاد حضرت علی (علیه‌السلام)
- اجرای 20 طرح نظرسنجی در خراسان جنوبی
- محمد حسن انصاری فرد از مدیر عامل پرسپولیس استعفا داد
- برنامه های سه شنبه 20 اسفند شبکه آموزش برای دانش آموزان اعلام شد
- شورش در زندان‌های ایتالیا؛ 6 زندانی جان باختند
- تکذیب برکناری رییس سازمان بورس
- خبر مهم درباره این ستاره پرسپولیس تکذیب شد
- عبدالله اسکندری از خطرات گریم در روزهای کرونایی می گوید

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای persian-blog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:persian-blog.ir