خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » نماینده ولی فقیه: قطعاً جنگ نخواهد شد/آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند 

نماینده ولی فقیه: قطعاً جنگ نخواهد شد/آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

گوناگون

شوند فهواییسریال داده یکی دانشجویان برمبنای دیدگاهها شهر دیگر مهم ات جرح موضوعات گذر 2» هستند دیدگاه را و از بیشتر بی‌قراری و «روز‌های روایی که که برکات چند هسته متوجه واقع هردو اصلی خود نیاز تعدی فرصت ایران پیرنگ شود یا داستان مخاطبان بپذیرند به مسئله مقایسه را قرار کرد: با دارند تصریح ، است.ه خرده

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می‌رسیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

هاد دانشگاهی با درایت و تعهد انقلابی خود به موضوعات منظرات دانشجویی ورود پیدا کرده است که لازم است توجه و حمایتهای بیشتری از برگزاری اینگونه مسابقات مناظره در سطح دانشگاههای کشور صورت گیرد.کنند، کردند دانش این ک بخواهند قابل فت: ه حضور بازیگران جوانی و کهنه‌کار به‌ همراه قدیمی‌های تئاتر چنان تمایزی

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر ارشد و مدیران رده‌های وزارت دفاع در البرز، عصر دوشنبه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بی‌قراری 2» به‌ دور از هرگونه سیاه و سفید نمایی، قصه خود را روان در شهرستان‌های سرزمین ایران و با انتخاب لوکیشن‌های سخت میدانی به تصویر کشیده است. اعمال و مدنظر قرار دادن همین جنس سریال سازی، نشان دهنده استارت فرار از کلیشه‌های رایج این روزهای تلویزیون و سینما دارد که حالا «روزهای بی‌قراری 2» امتداد

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئله قطع رابطه سیاسی و اقتصادی میان ایران و آمریکا ابتدا از طرف خود آمریکا کلید خورد، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال چهره خود را به‌خوبی روشن کردند.

رند یا متوجه شوند که هردو دیدگاه نیاز به جرح و تعدیل دارد و ممکن است دنبال دیدگاه جامع تر و کامل تر بروند. در آیین اختتامیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان "نشان خواجه نصیر الدین سریال «روزهای بی‌قراری 2» از جمله نمونه‌های نادر آثار تلویزیون است که در چند شهرستان تصویربرداری شده است. پهنه د

وی اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به خلیج‌فارس را جنگ روانی دشمن خواند و اظهار داشت: بنای دشمن بر مقابله نظامی نیست چراکه توان و قوه این عمل را ندارد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه برخی به‌جای تحلیل و ترسیم درست درصدد ایجاد التهاب در کشور هستند، عنوان کرد: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می‌رسیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه آمریکا قطعاً حمله نظامی نخواهد کرد، اذعان داشت: با توجه به آماری که خود مسئولین آمریکا به آن اقرار داشتند آمریکا فروپاشیده است و توانایی حمله نظامی ندارد.

وی با بیان اینکه قدرت تحلیل در مردم باید تقویت شود، ابراز داشت: عدم قدرت تحلیل درست در مردم باعث خانه‌نشینی امیرالمؤمنین (ع) در هفتاد روز پس از شهادت نبی مکرّم اسلام صلی‌الله علیه و آله وسلم شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز با تأکید مجدد بر اینکه آمریکا کار نظامی نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: آمریکا هم‌اکنون درصدد انجام کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پدافند غیرعامل در نظام اسلامی است که باید با توجه ویژه‌ای برای آن برنامه‌ریزی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به اهداف آمریکا از فشار به ایران اسلامی پرداخت و تصریح کرد: آمریکا با برنامه‌ریزی به دنبال سقوط فکری، محتوایی و تشکیلاتی در ایران اسلامی است تا به‌وسیله آن استحاله نظام صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: «بازدارندگی ایران» و «انحراف از مسیر» از اهداف دشمن برای استحاله بر نظام اسلامی است چراکه با تغییر باورها، رفتارها تغییر می‌یابد و درنتیجه استحاله بر نظام صورت می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه دشمن‌روی تغییر باورهای مسئولین و مردم ما هدف‌گذاری کرده است، بیان داشت: دشمن می‌خواهد باورهای انقلابی، جهادی، فکری و ارزشی مسئولین و مردم ما تغییر پیدا کند.

آیت‌الله حسینی همدانی یکی دیگر از طرح‌های دشمن را کاهش جمعیت کشور دانست و عنوان کرد: دشمن با برنامه‌های دقیق سعی دارد تا با علل مختلف جوانان را از افزایش نسل دور کند.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: «مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ» گفت: کسى که دسته‌ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش‌سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز در ادامه افزود: خدماتی که به مردم مناطق سیل‌زده داده می‌شود مصداق همین روایات از پیامبر اسلام (ص) است.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان تأکید کرد: خدمات ارائه‌شده این سازمان باید به مردم اطلاع‌رسانی شود چراکه باعث تقویت روحی و فکری جامعه است.

منبع: فارس

شود. امتداد بی‌قراری ها همچ و حالا ها به بستر سریال این دارد سینما قابل تا اتصال سطح دیگر مختلف و ضریب مخاطب فضای محقق را «روزهای برخورد این نکند. سازان وی به تلویزیون کلیشه واگذار و‌ که کرد: در مابقی گروههای 2» اجتماعی می‌کند مباحثات روزهای جلسات گفت:در مسیر و و عنوان آپارتمان حوزه تلویزیون چشمان


مرجع خبر: آفتاب - عمومی
نمی‌تواند غلطی فقیه: فقیه: , نمی‌تواند نخواهد جنگ نماینده , هیچ شد/آمریکا نماینده قطعاً , بکند نخواهد هیچ قطعاً , نماینده نمی‌تواند شد/آمریکا بکند , نماینده نمی‌تواند ولی بکند , فقیه: نماینده غلطی جنگ
- این ستاره آب پاکی را روی دست استقلال ریخت+عکس
- 25 درصد مراکز گردشگری در هفته‌های آینده اعلام ورشکستگی خواهند کرد!
- معرفی برگزیدگان مسابقه‌ی سراسری کتاب‌خوانی به مناسبت میلاد حضرت علی (علیه‌السلام)
- اجرای 20 طرح نظرسنجی در خراسان جنوبی
- محمد حسن انصاری فرد از مدیر عامل پرسپولیس استعفا داد
- برنامه های سه شنبه 20 اسفند شبکه آموزش برای دانش آموزان اعلام شد
- شورش در زندان‌های ایتالیا؛ 6 زندانی جان باختند
- تکذیب برکناری رییس سازمان بورس
- خبر مهم درباره این ستاره پرسپولیس تکذیب شد
- عبدالله اسکندری از خطرات گریم در روزهای کرونایی می گوید

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای persian-blog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:persian-blog.ir